۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

...


هر جور شده باید بنویسم 

چون دلم خیلی تنگ شده خیلی 

برای همون بعد ازظهرهای کوتاه که میومدم پیشت دلم خیلی خیلی تنگ شده

برای چایی تعارف کردنت 

برای نصیحت کردنت که مواظب خودم باشم 

برای درد و دلهات 

برای اینکه بشینم پیشت و دستت رو بگیرم و بهت بگم انقد سخت نگیر مامانجون انقدر حرس و جوش نخور و تو هم بخندی و...


هرچی خودم رو دلداری میدم دلم آروم نمیشه... 

به خودم میگم دیر یا زود این اتفاق می افتاد... به خودم می گم چه خوب که اون طور که خودت می خواستی رفتی... نه حواس پرتی گرفتی نه تو تختخواب افتادی... با پای خودت رفتی بیمارستان حتی 

اما بازم به خودم میگم کاش حداقل یکم دیگه پیشم می موندی... کلی حرف نگفته مونده بود آخه... همش با خودم فکر می کنم هیچ وقت بهت نگفتم که واقعا چقدر دوستت دارم و چقدر همه زندگیم رو مدیونت هستم... 

اگه می دونستم که اون باری که با هم تو بیمارستان حرف زدیم آخرین باره خیلی چیزای بیشتری می گفتم... اصلا نمی رفتم خونه پیشت می موندم... 

هنوز باورم نمیشه که نباشی... گاهی که خیلی بی قرار میشم یهو دلم می خواد به تو زنگ بزنم و صدات رو بشنوم و برات از همه چیز تعریف کنم... 

به خودم می گم همه اینا می گذره ... پس اون کسایی که مامانشون خیلی جون تر بود چطوری تحمل کردن... منم می تونم تحمل کنم... 

همه اینا رو به خودم می گم اما بازم نمی تونم جلوی این گریه لعنتی رو بگیرم 

شاید تحمل مرگ عزیز برای کسی که به زندگی بعد از مرگ اعتقاد نداره خیلی سخت تر باشه... چون اون آدم دیگه نیست... دیگه صدای آدم رو نمیشنوه... دیگه حرف های نگفته برای همیشه نگفته باقی می مونن... 

 

۳ نظر:

امیرحسین گفت...

بنویس؛ نوشتن سخت و گزنده ست اما در این مواقع تنها مسکّنیه که ممکنه افاقه کنه، مواقعی که کمتر کسانی می تونن آدم رو درک کنن و بفهمن که آدم چقدر ممکنه برای برای یک صدای پیر یا دست چروکیده دلتنگ بشه، برای صدا و دستی که مونسش بودن از وقتی که خودش رو شناخته. حرفهای نگفته فقط با نوشتن از دل آدم میریزن بیرون و سنگینیشون کمتر میشه.

مهسا گفت...

مطمئنم که مامان جونت توی چشمات همیشه می دیده که چقدر دوستش داشتی. همونطور که من می دیدم. این محبت و خاطره خوبش همیشه توی زندگی ات می مونه و همین قوت قلبیه برای اینکه روزهای دلتنگی رو بتونی تحمل بکنی و از سر بگذرونی...

ناشناس گفت...

نوشتن تسکین است دوستم
بنویس و مطمئن باش دوست داشتن از نگاه آدم معلوم هست و بی نیاز از کلمات
رها